Opdrachtgevers en medewerkers: Miriam Slokker kent iedereen
De uitblinker van Prins Schoonmaakdiensten die we deze maand graag aan u voor willen stellen, is Miriam Slokker. Sinds zes jaar is officemanager Miriam verantwoordelijk voor de operationele zaken. Als we haar spreken voor dit interview straalt het enthousiasme er vanaf: “Het is echt een heel leuk bedrijf waar je het gevoel hebt dat persoonlijk contact het belangrijkste op de wereld is!” En dat contact is ook precies waar Miriam veel van haar tijd aan besteedt.
Een menselijk bedrijf
Hoewel feitelijk iedere dag hetzelfde is, voelt dat nooit zo voor Miriam: “Als ik ’s morgens binnenkom zet ik eerst koffie en zorg ik dat voor een aantal opdrachtgevers de schone was klaarstaat. Daarna zet ik de pc aan om te kijken wat er allemaal gebeurd is. Ik ben onder andere verantwoordelijk voor de planning van de medewerkers, dus als er bijvoorbeeld iemand ziek is, zorg ik er samen met de rayonleider voor dat het snel opgelost wordt. Vanuit mijn rol heb ik heel veel contact met zowel medewerkers als opdrachtgevers. Die menselijkheid binnen het bedrijf is wat mij betreft waarin we ons onderscheiden. Ik hoor dit ook veel terug van medewerkers. Ze hebben niet eerder meegemaakt dat ze bijvoorbeeld bedankt worden. Ik ken alle 150 medewerkers bij naam en weet waar iedereen werkt. We nemen de tijd voor mensen en luisteren naar ze. Hier is niemand een nummer.”
Flexibiliteit en afspraak is afspraak
Als Miriam aan het eind van de dag de deur achter zich dichttrekt, is ze altijd blij dat alles in samenwerking met de rayonleiders weer goed geregeld is. “Het rondkrijgen van de planning is altijd een uitdaging en die afwisseling maakt het leuk”, vertelt ze. “Doordat iedereen binnen het bedrijf heel flexibel is, hoeven we een opdrachtgever eigenlijk nooit teleur te stellen. Mocht het echt nodig zijn, dan zijn de rayonleiders ook niet te beroerd om bij te springen! Wat we beloven, dat doen we ook. En mocht het echt niet lukken, dan zijn we daar ook eerlijk over en bedenken we samen een oplossing. Het is belangrijk om stabiliteit naar de opdrachtgever toe te laten zien. Dat doen we door goede medewerkers op te leiden en duidelijk te communiceren. We streven er naar dat er in één week niet drie verschillende schoonmakers bij een bedrijf werken, maar dat als het niet anders kan, we de opdrachtgever persoonlijk inlichten. Als je zelf aardig en flexibel bent, is de opdrachtgever dat meestal ook.”
Ook werken bij Prins Schoonmaakdiensten in een team van uitblinkers? Bekijk hier de vacatures en solliciteer direct.
Of bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor de schoonmaak van uw bedrijf? Neem dan hier contact met ons op.